Bosbouwers

Uw kind is welkom

Bosbouwers

Wanneer u geïnteresseerd bent in onze school bent u van harte welkom om een afspraak te maken voor een rondleiding en een oriënterend gesprek. U vindt de contactgegevens onder het tabblad 'contact'. Tijdens dit gesprek wordt u verteld hoe de school werkt, laten wij de school zien en ontvangt u verdere informatie over praktische zaken. Uw kind is welkom vanaf 4 jaar. Het is gebruikelijk om uw kind ongeveer een jaar daarvoor bij ons aan te melden.

Op het aanmeldformulier geeft u toestemming voor het opvragen van informatie over uw kind bij het kinderdagverblijf en/of peuterspeelzaal. Informatie opvragen doen wij zodat uw kind op een prettige manier op onze school kan starten en wij goed bij de behoeften van uw kind kunnen aansluiten.

In de kleuterbouw neemt de groepsleerkracht ongeveer tien weken voor de vierde verjaardag van uw kind contact op. Er wordt dan een afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek met de leerkracht. Tijdens dit gesprek worden o.a. de data bepaald voor de wenmomenten.

Wilt u uw kind in laten stromen vanaf een andere basisschool dan is uw kind een zij-instromer. De aanmelding zal dan in samenwerking met het Centraal Coördinatiepunt (CCP) van Passend Onderwijs Haarlemmermeer bekeken worden zodat duidelijk wordt of De Bosbouwers bij uw kind past.